Studiereis Stockholm – 7 t/m 11 april 2025

De eerste inschrijvingen voor onze studiereis zijn al binnen maar ook jij kan nog mee!

NiDi Business School neemt je graag mee op studiereis naar Stockholm! Wij staan bekend als een amplitieuze organisatie, oftewel wij streven ambitieus naar amplitie. Amplitieus heeft haar oorsprong deels in Scandinavische principes waarbij de mens centraal staat. Je kan je aanmelden tot 1 september.

Tijdens deze 5-daagse reis gaan we een aantal bedrijfsbezoeken afleggen bij gerenommeerde bedrijven in Stockholm, momenteel zijn we in gesprek met bedrijven als IKEA, Ericsson en H&M, om te ervaren hoe de Zweden omgaan met Duurzame Inzetbaarheid, Amplitie en andere relevante thema’s. We brengen ook een bezoek aan de Nederlandse ambassade! Daarnaast is er voldoende tijd om met vakgenoten te discussiëren over deze thema’s, maar er is ook ruimte voor cultuur en ontspanning. We hebben twee museumbezoeken gepland en er staat ook een vrije middag/avond op het programma.

Wij geloven dat deze studiereis niet alleen je professionele kennis zal verrijken, maar ook een onvergetelijke persoonlijke ervaring zal zijn. Meld je aan via het aanmeldingsformulier. Voor meer informatie kan je contact opnemen met ons via info@nidibusinessschool.nl

Wij kijken ernaar uit om samen met jou deze inspirerende reis te maken!

Bestemming: Stockholm, Zweden

Data: Maandag 7 april t/m vrijdag 11 april 2025

Kosten: € 2695 p.p. vrij van btw

Inbegrepen:

• Vlucht Amsterdam – Stockholm v.v. inclusief handbagage (12 kg)

• 4 Overnachtingen in een 1-persoonskamer (double room for single use), 4-sterren hotel o.b.v. logies/ontbijt

• 2x diner inbegrepen, 3x lunch inbegrepen, 1x borrel inbegrepen

• Bedrijfsbezoeken

• Bezoek aan 2 musea

Facultatief:

• Kosten ruimbagage 32 kg: € 50

• Indien gewenst kan je ook een kamer delen met iemand anders. Geef de naam van je kamergenoot door op het inschrijfformulier. Er geldt dan een korting van € 200 p.p.

Aanmelden:

Om zeker te zijn van een plaats op deze studiereis, meld je je aan voor 1 juli. Na deze datum is deelname op aanvraag.

Onder voorbehoud van wijzigingen.

Scandinavisch gedachtegoed

NiDi Business School is Amplitieus! Amplitieus heeft haar oorsprong deels in het Scandinavisch gedachtegoed. De mens centraal! Meer weten over Scandinavisch gedachtegoed? Ga dan mee op studiereis naar Stockholm in 2025? Klik hier voor meer informatie