Alumni

De afgelopen jaren hebben ruim 800 studenten een opleiding of training bij NiDi Business School gevolgd. Een groeiend netwerk van professionals op het gebied van Duurzame Inzetbaarheid.

Heb je de RADI opleiding bij NiDi Business School gevolgd, dan kan je je aansluiten bij de RADI Beroepsfederatie. Een beroepsfederatie met inmiddels een kleine 500 leden. De RADI Beroepsfederatie organiseert meerdere PE (Permanente Educatie) sessies per jaar met interessante sprekers en voor leden is er een portaal beschikbaar met veel extra informatie, tools en ondersteunende middelen.

Naast de RADI Beroepsfederatie kan je je na het behalen van de DIX opleiding inschrijven bij het DIX register dat NiDi samen beheerd met TNO.

Hoe is het om een opleiding of training te volgen bij NiDi Business School? Dat kunnen onze alumni je het beste vertellen. Wil je persoonlijke verhalen lezen over hoe het is om te studeren bij NiDI Business School en hoe alumni de opgedane kennis toepassen in hun werk? Lees dan de testimonials van een aantal van onze alumni.

Kun je Duurzame Inzetbaarheid leren?

Ja, beslist. Onze praktische opleidingen en trainingen leren HR-professionals, managers, medewerkers, zzp’ers en financieel adviseurs om werk te maken van Duurzame Inzetbaarheid.

Scandinavisch gedachtegoed

NiDi Business School is Amplitieus! Amplitieus heeft haar oorsprong deels in het Scandinavisch gedachtegoed. De mens centraal! Meer weten over Scandinavisch gedachtegoed? Ga dan mee op studiereis naar Stockholm in 2025? Klik hier voor meer informatie