Collegereeksen

NIDI Business School levert oplossingen voor strategische opleidingsvraagstukken rondom het centrale thema Duurzame Inzetbaarheid. NiDi vertaalt haar expertise en ervaringen vanuit de markt naar concrete trainingen en opleidingen. We staan bekend als innovatief en resultaatbepalend.

Speciaal voor grote organisaties en branches ontwikkelt NiDi collegereeksen, gericht op de strategische HR rol, maar met focus op “the how”. Vandaag geleerd, morgen toepasbaar.

Collegereeks Zorg & Welzijn

Na een eerste collegereeks gestart te zijn met Zorg aan Zet in Limburg, hebben wij een speciale collegereeks samengesteld voor Zorg & Welzijn. Een uitgelezen mogelijkheid om in een beheersbaar tempo jezelf helemaal toe te leggen op Duurzame Inzetbaarheid in Zorg & Welzijn. Duurzame Inzetbaarheid is al lang niet modieus meer. De uitdagingen van vandaag de dag in de zorg zijn enorm.

NiDi Business School heeft een mooi executive programma ontwikkeld waar visie, kennis, wetenschap en praktische toepasbaarheid bij elkaar komen. Uniek in Nederland! Je volgt de opleiding in een top setting in Breda. Je doet dit samen met maximaal 14 andere HR-professionals in Zorg & Welzijn.

Uiteraard spiegel jij alle thema’s aan de organisatie waarvoor jij werkt en is er voldoende mogelijkheid om met je mede studenten in intervisie sessies thema’s centraal te bespreken en te presenteren.

Bekijk ons actuele aanbod aan collegereeksen

Zorg & Welzijn: Deze collegereeks biedt jou nu een uitgelezen mogelijkheid om in een beheersbaar tempo jezelf helemaal toe te leggen op Duurzame Inzetbaarheid in Zorg & Welzijn.

De collegereeks start op 10 november 2023.

Kun je Duurzame Inzetbaarheid leren?

Ja, beslist. Onze praktische opleidingen en trainingen leren HR-professionals, managers, medewerkers, zzp’ers en financieel adviseurs om werk te maken van Duurzame Inzetbaarheid

Scandinavisch gedachtegoed

NiDi Business School is Amplitieus! Amplitieus heeft haar oorsprong deels in het Scandinavisch gedachtegoed. De mens centraal! Meer weten over Scandinavisch gedachtegoed? Ga dan mee op studiereis naar Stockholm in 2025? Klik hier voor meer informatie