Studiekaart

Ontdek de kracht van de NiDi Business School studiekaart en geef je organisatie een voorsprong op het gebied van Duurzame Inzetbaarheid. Onze studiekaart biedt een oplossing voor organisaties die streven naar continue ontwikkeling en groei van hun medewerkers.

Korting op opleidingsaanbod

Geniet van aanzienlijke kortingen op ons uitgebreide aanbod van opleidingen in Duurzame Inzetbaarheid. Als organisatie profiteer je van speciale kortingen die exclusief beschikbaar zijn voor studiekaarthouders, waardoor je meer waarde haalt uit je opleidingsbudget.

Geldigheid van 1 jaar

De NiDi Business School studiekaart is een investering die loont op de langere termijn. Met een geldigheidsduur van 1 jaar heb je voldoende tijd om gebruik te maken van de voordelen en om de ontwikkeling van je medewerkers te stimuleren.

Geschikt voor meerdere personen

Met onze studiekaart kunnen meerdere personen binnen je organisatie profiteren van de voordelen. Of het nu gaat om teamleiders, HR-managers of individuele medewerkers, iedereen kan toegang krijgen tot hoogwaardige opleidingen en trainingen op het gebied van Duurzame Inzetbaarheid.

Hoger bedrag, hogere korting

Bij NiDi Business School geloven we in belonen voor groei. Hoe hoger het bedrag dat je investeert in onze studiekaart, hoe hoger de korting die je ontvangt op ons opleidingsaanbod. Zo moedigen we organisaties aan om hun ontwikkelingsinspanningen te intensiveren en te profiteren van maximale besparingen.

Investeer vandaag nog in de NiDi Business School studiekaart en geef je organisatie een voorsprong op het gebied van Duurzame Inzetbaarheid.

Beschikbare studiekaarten

Studiekaart t.w.v. € 10.000   10% extra korting op opleidingen
Studiekaart t.w.v. € 15.000   15% extra korting op opleidingen
Studiekaart t.w.v. € 20.000   20% extra korting op opleidingen
Studiekaart t.w.v. € 25.000   25% extra korting op opleidingen
Studiekaart t.w.v. € 27.500   30% extra korting op opleidingen
Studiekaart t.w.v. € 30.000   35% extra korting op opleidingen
Studiekaart NiDi Business School
Studiekaart

Voorwaarden studiekaart

Studiekaarten zijn te besteden aan:

• – RADI executive opleiding: € 5500
  • – RADI blended opleiding: € 4500
  • – RADI college opleiding: € 3500
  • – Praktijkopleiding DI en DIX: € 2500
  • – Taakdelegatie: € 5950
  • – Kopstudie Amplitie: € 5500
  • – Kopstudie Artificial Intelligence: € 5500
  • – Geldigheidsduur is 1 jaar na datum afname studiekaart
  • – Een studiekaart is te gebruiken door meerdere personen van een organisatie
  • – Het kortingspercentage dat van toepassing is op bovenstaande opleidingskosten is afhankelijk van het bedrag van de studiekaart en staat op de studiekaart vermeld
  • – Restbedragen waarvoor geen studie kan worden aangekocht, kunnen worden gebruikt voor aansluiten bij de RADI Beroepsfederatie of aanbetaling op studiereizen.
  • – Examengelden zijn niet inbegrepen
  • – De studiekaart kan niet gebruikt worden bij een incompany traject.

Rekenvoorbeeld studiekaart:

Stel je koopt voor je organisatie een studiekaart bij NiDi Business School van 15.000 euro dan kan je deze op de volgende manier uitgeven:

RADI opleiding 5500 euro 15% korting   4675 euro
Taakdelegatie opleiding 5950 euro 15% korting   5057,50 euro
Praktijkopleiding DI & DIX 2500 euro 15% korting   2125 euro
RADI college tour opleiding 3500 euro 15% korting   2975 euro
                                                                                      Totale kosten:   14832,50 euro

Restant bedrag kan worden gebruikt als aanbetaling voor inschrijving bij de RADI Beroepsfederatie, als aanbetaling op de studiereis van NiDi, op een nieuwe opleiding of om examenkosten van te betalen.

Informatie studiekaart aanvragen:

Ik heb interesse in de studiekaart en ontvang graag meer informatie.

Naam(Vereist)

Scandinavisch gedachtegoed

NiDi Business School is Amplitieus! Amplitieus heeft haar oorsprong deels in het Scandinavisch gedachtegoed. De mens centraal! Meer weten over Scandinavisch gedachtegoed? Ga dan mee op studiereis naar Stockholm in 2025? Klik hier voor meer informatie