Samenwerking NiDi Business School en LDC

Vanaf 1 november gaat NiDi Business School samenwerken met LDC op het gebied van de opleiding DIX voor adviseurs van het LDC.

LDC voorziet haar klanten al meer dan 30 jaar van professionele online begeleidingstools. Denk aan re-integratie- en andere arbeidsmarktprofessionals die kandidaten begeleiden in hun loopbaan en bij verzuim.

De DIX vragenlijst, ontwikkeld door TNO, is één van deze tools en LDC wil de kwaliteit rondom het DIX advies vergroten.

Daarom heeft LDC ervoor gekozen om de adviseurs door NiDi te laten opleiden via de opleiding praktijkopleiding DIX die door het NiDi in samenwerking met TNO is ontwikkeld en waarvan NiDi het register voert.

We zijn verheugd ook met deze samenwerking weer bij te kunnen dragen aan de kwaliteit van professionele DI adviseurs in Nederland!