Workshop Amplitieus

De workshops van 30 oktober en 15 november zitten vol! We organiseren nog twee extra workshops: 29 november en 11 december. De workshops starten om 10.00 uur en duren tot 14.00 uur, voor een broodje zal worden gezorgd.

Nederlands Instituut voor Duurzame Inzetbaarheid

NiDi Business School is voor adviseurs, bedrijven, instellingen en overheden een betrouwbare partner op het gebied van leren en ontwikkelen.

Wij zijn het instituut dat het begrip Duurzame Inzetbaarheid in 2012 op de kaart heeft gezet. NiDi is de Business school voor duurzame inzetbaarheid. Waar kun je dus beter een opleiding, training of workshop volgen dan bij ons?

Samenwerking NiDi en TNO

NiDi Business School verzorgt voor TNO de opleiding en certificering van de Duurzame Inzetbaarheids Index, de DIX. De opleiding is gestart in februari 2021. inmiddels gingen ruim 200 adviseurs je voor. Afgestudeerden worden opgenomen in het DIX-register van NiDi.

Videointroducties RADI® opleiding

Bekijk de korte video hieronder om een goede indruk te krijgen van de NiDi opleiding: Register Risico Adviseur Duurzame Inzetbaarheid (RADI®)

Introductie NiDi Opleidingen: RADI®

Doordat werkenden steeds langer moeten doorwerken kan dit leiden tot verminderde inzetbaarheid, lagere productiviteit en hogere kosten. De adviseur van nu moet met innoverende oplossingen komen om dit te voorkomen. Door middel van de opleiding adviseur duurzame inzetbaarheid zal je veel over deze oplossingen leren.

Na het volgen van deze opleiding kan je jezelf professioneel inzetbaarheidsadviseur noemen. Dat is het hoogste niveau in Nederland binnen dit vakgebied. Je bent in staat om op strategisch niveau een gefundeerde risicoanalyse te maken voor jouw organisatie(s).

RADI Executive

Organisaties bestaan uit een samenwerking van tevreden, competente, betrokken en vitale medewerkers. Deze medewerkers zorgen ervoor dat de organisatie de doelstellingen zo optimaal als mogelijk behaalt.

Blijvende toekomstbestendigheid is hierin de doorlopende uitdaging; toekomstbestendig blijven brengt namelijk voortdurend veranderingen met zich mee. En zeker in deze tijd waarin veranderingen elkaar rap opvolgen, is blijven veranderen en innoveren van het allergrootste belang voor organisaties.

Heel Nederland Inzetbaar

Onze praktische opleidingen en trainingen leren HR-professionals, managers, medewerkers, zzp’ers en financieel adviseurs om werk te maken van Duurzame Inzetbaarheid. Wenst u dat ook? Neem dan een kijkje bij onze pagina Heel Nederland Inzetbaar.