Over ons

Wij zijn het (opleidings)instituut dat het begrip duurzame inzetbaarheid vanaf 2012 op de kaart heeft gezet. NiDi is de Business school voor duurzame inzetbaarheid en is initiatiefnemer van de RADI Beroepsfederatie. NiDi is marktleider in Nederland. We staan bekend om onze praktische invalshoek en onze docenten werken allemaal in de praktijk. Niet alleen boekjes wijsheid derhalve, terwijl we uiteraard wel valide werken op basis van scans van o.a. TNO en prof. dr. Wilmar Schaufeli.

RADI adviseur

NiDi Business School is de plek om een opleidingen en trainingen op het gebied van duurzame inzetbaarheid te volgen

NiDi Business School is voor bedrijven, instellingen en overheden een betrouwbare partner op het gebied van leren en ontwikkelen. We trainen bijvoorbeeld de leidinggevenden / medewerkers met maatwerk oplossingen. Dit kan door middel van het inschrijven op een van onze trainingen/opleidingen maar desgewenst kunnen wij ook in-company trainingen/opleidingen verzorgen.

Geschiedenis

Het NiDi is sinds 2012 actief in de onderwijsbranche. Inmiddels is ons opleidingsaanbod flink uitgebreid en bieden wij tal van opleidingen en trainingen aan op het gebied van duurzame inzetbaarheid. Door dit brede aanbod binnen deze niche is er een training/opleiding voor elk gewenst niveau. Momenteel zijn wij druk bezig met een verbreding van ons aanbod om zo nog specifieker aan de wensen te kunnen voldoen.

Locatie

Onze Business School is gevestigd in Breda en de opleidingslocaties zijn in Nieuwegein en Breda, beide locaties liggen op een steenworp afstand van de snelweg.

Kun je Duurzame Inzetbaarheid leren?

Ja, beslist. Onze praktische opleidingen en trainingen leren HR-professionals, managers, medewerkers, zzp’ers en financieel adviseurs om werk te maken van Duurzame Inzetbaarheid.

Van Duurzame Inzetbaarheid wordt heel werkend Nederland beter

De HR-managers, leidinggevenden en adviseurs die we hebben weten te inspireren, zijn onze ambassadeurs. Zij delen de ambitie van Heel Nederland Inzetbaar met hun collega’s, medewerkers en netwerken.