Heb jij nog opleidingsbudget in 2023?

Je hebt nog een paar weken de tijd om het opleidingsbudget van je werkgever te benutten in 2023.

Uit het onderzoek Learning & Development Monitor 2023 van Studytube blijkt dat 53% van het opleidingsbudget niet gebruikt wordt en 40% van de werknemers in Nederland de helft of meer van hun opleidingsbudget niet gebruikt. Een kans om je te blijven ontwikkelen in je huidige baan, kan daarmee blijven liggen. Kom daarom nu actie en investeer in je eigen carrière.

Weet je niet zeker of je werkgever opleidingsbudget beschikbaar heeft? Vraag dit dan na bij je leidinggevende of de afdeling personeelszaken. Het zou zonde zijn geen gebruik te maken van het opleidingsbudget, terwijl je daar wel recht op hebt.

Wil je persoonlijk advies? Neem dan contact op via info@nidibusinessschool.nl.

Heb je dit jaar geen tijd meer om te starten met een nieuwe opleiding? Schrijf je dan alvast in voor een opleiding van NiDi Business School met startdatum in 2024. Als jij zorgt dat je inschrijving vóór de kerst rond is, dan zorgen wij dat je factuur voor het einde van het jaar binnen is om op tijd in te dienen bij je werkgever.