Training Arbowet en Aansprakelijkheid (alleen e-learning)

Aansprakelijkheid kan iedere organisatie treffen. Krijg je in jouw functie te maken met incidenten of (bijna-)ongevallen? Wil je meer weten over de aansprakelijkheid van werkgevers en veiligheidskundigen? Dan is deze training iets voor jou.

In deze training leer je aan welke verplichtingen werkgevers en werknemers hebben ten aanzien van veilig werken. Je weet waar je op moet letten bij het hanteren van de arbeidshygiënische strategie en het redelijkerwijs principe. Daarnaast leer je wat de taken zijn van de Nederlandse Arbeidsinspectie en wat het verschil is tussen strafrechtelijke en civielrechtelijke vervolging.

Doelgroep

Veiligheidskundigen, leidinggevenden en andere professionals die meer willen leren over aansprakelijkheid.

In de e-learning worden de volgende thema’s behandeld:

• Verplichtingen werkgever en werknemer
  • Redelijkerwijs principe
  • Nederlandse Arbeidsinspectie
  • Ongevallen en aansprakelijkheid

Resultaat

Aan het einde van deze e-learning kun je:

• De verplichtingen van werkgever en werknemer benoemen
  • Het redelijkerwijs principe benoemende
  • De taken van de Nederlandse Arbeidsinspectie benoemen
  • Het verschil tussen strafrechtelijke en civielrechtelijke vervolging benoemen

Bewijs van deelname

Na het volgen van de training ontvang je het bewijs van deelname ‘Arbowet en aansprakelijkheid’.

Kosten training 99 euro

Deze opleiding wordt door NiDi Business School aangeboden in samenwerking met 112BHV

Contact

Indien je vragen hebt of nadere toelichting wenst, staan wij je graag te woord! Stuur ons een mail naar info@nidibusinessschool.nl en wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen. Je kan ook telefonisch contact opnemen via 088-032 2400.

Direct inschrijven voor de training Arbowet en Aansprakelijkheid (alleen e-learning)

Schrijf je hieronder direct in

Hulp nodig?
Wij helpen je